lördag 25 augusti 2012

Nyinkommen klocka samt loppisfynd....

....igår ville farsan att jag skulle köpa en Seiko (SKX009) med 'Pepsi' ring till honom som han hade sett till salu på TTT, och tro det eller ej var det en kompis till mig som sålde den (Jaganata och ja, han spelar i ett band) som lägligt nog också jobbar 200m ifrån mig i Solna Business Park och efter en blixtsnabb affär precis innan lunch så hade jag den....


Riktigt snygg faktiskt...


Sedan till mitt ständiga helgnöje, loppisar i alla dess former, dagens fynd blev några fajanser ifrån Konglige Dansk en fickkniv (självklart) och en hel del annat....


Ett fat och en burk ifrån Konglige dansk (Fajanser)



En fajans till ifrån Konglige Dansk....



En fågel designad av Inger Person för Rörstrands Atelje...



En femtiotals brevpress ifrån NK, riktigt fin faktiskt....


Samt lite annat smått och gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar