torsdag 8 december 2011

Som ni nu vet...

...så har jag fått tillbaka min Breitling B-1 ifrån tjejen, och jag måste verkligen säga att den växt på mig, gillar den skarpt och en blå tavla är ett välkommet avbrott...

Här är bilderna som säljaren hade..



Men nu har jag blivit sugen på att extrautrusta den med en UTC modul, det är en 'extra' klocka som fästs på armbandet och som av många är associerad med dörrvakter och 90'tal kockar men jag tycker det är rätt coolt ändå....

Tyvärr är UTC modulen extrem svår att köpa separat eftersom Breitling har slutat att tillverka denna och dom flesta som har den inte säljer den separat och att det måste vara en speciell 24 timmar variant som passar till B-1'an, den går inte ens att hitta på 'bukten' eller 'tratten' och då är det hårt..

Här är lite bilder på B-1'an med UTC modulen monterad...

Bild ifrån watchtalkforums

Bild ifrån watchtalkforums

Bild ifrån watchtalkforums







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar