fredag 18 november 2011

Det som kändes så fel blev rätt till slut...


... när jag idag bytte till mig en Breitling B-1 mot min 'Longines Legend Diver' och när jag hämtat ut den på posten och kom hem och plockade upp den och den visade sig vara i perfekt skick som utlovat men någonting kändes fel, den var grym på länken men det var gummibandet jag vill ha, på gummit så kändes den 'liten' (är kanske förstörd av 'Pannan') 

Så när jag satt och svor vid bordet efter kortning av länk och byte till gummi fram och tillbaka så sa min kära flickvän att 'den är snygg tycker jag, gillar den blåa tavlan' perfekt tänkte jag, kortade länken så den passar henne.


Den ser grym ut på henne tycker jag själv...


Hon är jättenöjd men tycker den är lite tung men hon får vänja sig 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar