måndag 31 oktober 2011

Nyinkommet...

...av både det ena och det andra, eftersom jag inte hittat någon bra beggad Panerai Radiomir så tänkte jag unna mig ett nytt band till 'Pannan', hittade ett på TTT ifrån min favvo band tillverkare AW Straps som gjorde mitt 'Swedish Ammo', bandet var 'Oxblods' rött och väl på klockan kan jag bara säga att jag är supernöjd. Det blev kanonsnyggt och superkvalitet (ca 6mm tjockt)




Jag fick även hem en liten fin boettkniv tillverkad av Victorinox för Omega som jag budade hem ifrån Tradera...


Till råga på att som den loppisråtta jag är så var jag i helgen på loppis i Gustavsberg och hittade där en cool uggla av Sven Wejsfelt, till 'fyndpris' så den åkte rask in i Sven Wejsfelt samlingen :-)



Och slutligen några 'wristshots' på oxblodet och pannan...



Slutsats - Supernöjd med alla inköpen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar