torsdag 15 september 2011

Min nya 'Minicykel' ...

...är en mycket kär ägodel så jag tänkte visa upp den lite här på bloggen eftersom bloggen heter ju 'om klockor och annat' och detta får vara 'annat'

Min cykel är en så kallad minicykel av det supercoola märket 'Intersport' enligt uppgift tillverkade 'Monark' dessa till Intersport dvs så är denna är väldigt 'åtråvärd bland samlare.....NOT 


Jag gillar den skarpt, hade varit på jakt efter en beggad 'Jopo' men ej funnit någon, 'Intersporten' går som ett spjut i stadstrafik och har hög och lågväxel som man byter emellan med bakåttramp, skönt old school IMHO... 

Så denna racer har tagit mig till och från jobbet samt runt i stan hela denna sommar, är sjukt nöjd! 

Så här är den, en oceangrön/blå fröjd för ögat... 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar